Kompensatory mieszkowe stalowe, które mogą Państwo znaleźć w naszym sklepie, wykonane są z najwyższej jakości materiałów, ponieważ zależy nam na zadowoleniu naszych klientów. Warto zaznaczyć, że kompensator mieszkowy posiada szerokie zastosowanie w kilku branżach — używa się go w hutach, kopalniach, zakładach chemicznych i innych miejscach, gdzie funkcjonują pompy, wtryskiwacze benzyny czy instalacje prądu elektrycznego. Kompensator metalowy kołnierzowy często wykorzystywany jest również w systemach c.o. i wody użytkowej, a więc także przez osoby prywatne. Cały czas poszerzamy nasz asortyment o nowe, jeszcze wydajniejsze kompensatory, aby w stu procentach spełnić Państwa oczekiwania pod względem niezawodności, uniwersalności i skuteczności. Kompensatory stalowe cieszą się dużym zainteresowaniem wśród naszych klientów, więc wiemy, że dołączenie ich do naszej oferty było strzałem w dziesiątkę. Jako producent kompensatorów zdajemy sobie sprawę, że aby utrzymać na rynku wysoką oraz stabilną pozycję, musimy oferować produkty, które są niezawodne. I nasza oferta bazuje właśnie na takich produktach. Kompensatory ze stali nierdzewnej charakteryzują się przede wszystkim tym, że idealnie sprawdzają się w przemyśle, gdzie temperatury podczas pracy sięgają od -250°C do nawet +550°C. Kompensatory drgań to produkty, które są wykorzystywane przede wszystkim do absorbowania niewielkich przemieszczeń bocznych, osiowych lub kątowych (np. w rurociągach), z kolei kompensatory ciśnienia to zawory, dzięki którym możliwe jest sterowanie ciśnieniem w miejscu, gdzie transportowane są media o różnej temperaturze.
Przedmiotem projektu było opracowanie strategii ekspansji ZESiL Sp. z o.o. na rynek niemiecki. W ramach projektu została dokonana analiza rynku niemieckiego, analiza potencjału produktów oraz strategia wejścia na rynek niemiecki. Analiza rynku niemieckiego obejmowała w szczególności opis i segmentacje rynku, wielkość rynku i dynamikę jego rozwoju, kluczowych graczy i ich portfele produktowe, kluczowych klientów wraz z ich profilem, zagrożenia i wyzwania ze strony rynku, trendy rynkowe, potrzeby klientów oraz kontakt z potencjalnymi klientami. Analiza potencjału produktów obejmowała przegląd produktów oraz ich klasyfikację wraz z identyfikacją kluczowych rynków i odbiorców oraz analizę SWOT portfela produktów. Opracowanie strategii wejścia na rynek niemiecki składa się z analizy istniejących modeli sprzedaży, dystrybucji na rynku niemieckim, rekomendacji strategii dystrybucji/sprzedaży na rynek niemiecki oraz opracowania skutecznej strategii ekspansji firmy ZESiL.